Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Akcja bloga !

Cześć postanowiłam zrobić taką akcje.
Na temat naszego bloga.
Akcja polega ślij dalej czyli wysyłacie mojego i swojego bloga do innej osoby.
Podoba się? Jeśli tak to zaczynamy zabawę.
Kto zaprosi najwięcej osób będzie mógł zrobić swojego własnego posta ;).
Wiec do dzieła.
Co należy wpisać w liście to proste.

Cześć jestem (swoje imie) blog  http://moodno.blogspot.com/ ogłosił taką akcje
polegająca na konkursie-zabawie. Myślę że zaobserwujesz tego bloga a także mojego
(link swojego bloga). A także prosze o dalsze rozsyłanie tej akcji na cały świat.


I jak?  Niniejszym zaczynamy konkurs-zabawe!!



2 komentarze:

  1. nie podoba mi się mam własny blog i wole na niego zapraszać ale może ktoś się zgłosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że taka akcja to bardzo ciekwy sposóbb na rozpowszechnienie swojego bloga i dobrą zabwawę.Jeśli ci sie nie podoba to nie mój interes :P

      Usuń

Blokada